Resident Evil 2

Tárgyak

Töltények, és fegyver alkatrészek

Savas töltet (ACID ROUNDS)
A gránátvetőhöz használhatjuk.

Tüzes töltet (FLAME ROUNDS)
A gránátvető másik tölténye, igen hasznos a növények ellen.

Hagyományos gránát töltet (GRENADE ROUNDS)
A gránátvető alaptölténye, igen hasznos a nagyobb ellenfelekkel szemben.

Nyílvesszők (BOW GUN BOLTS)
A nyílpuskához használhatjuk. Zombik ellen ideális.

Kézifegyver töltény (HANDGUN AMMO)
Standard, 9mm-es töltény típus a játék szinte összes kézi pisztolyához.

Magnum töltények (MAGNUM BULLETS)
Ha találsz belőle, boldoggá tesz.

Shotgun töltények (SHOTGUN SHELLS)
Töltények a shotgun fegyverhez, szintén hasznosak.

Kézifegyver alkatrész (HANDGUN PARTS)
Kombináljuk a nálunk levő kézifegyverrel, így fegyverünk több lőszert tud tárolni, erősebb lesz, és képes lesz az automata tüzelési módra.

Shotgun alkatrész (SHOTGUN PARTS)
A shotgunnal kombinálva fegyverünk erősebb lesz, és megnő a tüzelési távolság.

Egyéb tárgyak

FILM
Többet is találhatunk belőlük a játék során. A sötétszobában tudjuk előhívni őket. Sok gyakorlati hasznuk nincs, ám elég érdekes információkhoz juthatunk hozzá megtekintésükkel.

INK RIBBON
A játékállást az írógépeknél tudjuk elmenteni, azonban ez csak akkor lehetséges, ha van nálunk tintapatron. Egy patron egy mentéshez elegendő.

LIGHTER
A titkárnő szobájában találhatunk rá, a játékban több helyen is fel kell használni. Leon alapból rendelkezik vele.

RED JEWEL
Két darab van belőlük a játékban. Az egyik a konferencia teremben található (a kandalló feletti kép mögött), a másik pedig egy szobor kezében, az első emeleti előtérben a lépcső után.

GOLDEN COGWHEEL
A segítségével újra működésbe hozhatjuk az óratorony óráját, az első emeleti kihallgató szobában találjuk meg.

ROOK PLUG, KNIGHT PLUG, BISHOP PLUG, KING PLUG
A négy tárgy segítségével tudjuk elhagyni a rendőrséget, és lejutni a csatornába.

SERPENT STONE
A könyvtárban találhatunk rá, és a festménynél kell felhasználni.

JAGUAR STONE
Az egyik fele az óratoronyban van, a másik fele a pedig a raktárban. Szintén a festményben kell elhelyezni a továbbjutáshoz.

EAGLE STONE
A kihallgató szobában található. Ez a harmadik kő, melyet a festményen kell elhelyezni.

VALVE HANDLE
Az RPD hátsó bejáratánál, valamint a nagy irodában találhatunk rá. A játékban több helyen is fel kell használnunk.

BOMB
Marvin irodájában találjuk. Segítségével kell berobbantani a helikopter melletti falat, hogy Irons irodájába jussunk.

DETONATOR
A bizonyíték szobában található, szintén a robbantáshoz kell.

MANHOLE OPENER
Az RPD börtöncellájában találhatunk rá. Segítségével tudunk lejutni a csatornába.

CRANK
Megtalálhatjuk az irattárban, egy szekrény tetején (ahol először találkozunk a lickerrel), Irons gyűjteményének a termében. Segítségével tudjuk leereszteni az óratorony lépcsőjét.

WOLF MEDAL
Egy holttestnél találjuk a csatornában a szemétledobóban. Azon a panelen tudjuk felhasználni, amely a vízesés mögötti ajtó mellett van. Segítségével le tudjuk állítani a vízesést, és be tudunk menni a mögötte levő ajtón.

EAGLE MEDAL
A hídon találjuk a csatornában, szintén a vízesés előtti panelen tudjuk felhasználni.

CONTROL PANEL KEY
A vonat belsejében találjuk. Segítségével be tudjuk indítani a vonat felvonóját.

MAIN FUSE
A laborban találjuk a fagyos teremben. Segítségével vissza tudjuk állítani a labor áramszolgáltatását annál a panelnél, ahol a három híd összeér a labor közepén.

VACCINE CARTRIDGE
A gyógyszerlaborban találjuk. Annál a gépnél kell használni, amelyből az alap vakcinát tudjuk kinyerni.

BASE VACCINE
A vakcina laborban kapjuk meg. William laborjában található gépnél kell használnunk, hogy megkapjuk a végső ellenszert Ada számára.

MO DISK
A vakcina laborban található. Segítségével jutunk el az „A" fejezet végső harcához.

JOINT S PLUG, JOINT N PLUG
Az evakuáló szerelvény termének a hátsó részében találhatjuk meg őket. Segítségükkel visszaállíthatjuk a platform kapu áramellátását.

Kulcsok

LOCKPICK
Kisebb zárakat lehet kinyitni a segítségével (pl. fiók zárakat)

DIAMOND KEY
Minden jelenetben máshol találhatunk rá. A rendőrségen tudunk velük kinyit két lezárt helységet.

HEART KEY
Marvin irodájában, vagy Irons szobájában találhatjuk meg. Azt az ajtót tudjuk vele kinyitni, amely az RPD pincéjébe vezet.

SPADE KEY
Az előcsarnokban levő szoborban találhatjuk meg. Két lezárt ajtót nyit.

CLUB KEY
A pince szinten vehetjük fel Ada-val, vagy Sherry-vel, miután megoldottuk a doboz tologató rejtvényt. Három lezárt ajtót tudunk vele kinyitni.

BLUE CARD KEY
Marvintól kapjuk meg a játék elején, vagy abban a teremben, ahol a két vörös követ tudjuk elhelyezni. Az előcsarnokban tudjuk felhasználni a terminálnál, hogy kinyissuk vele a lezárt ajtókat.

RED CARD KEY
A boncteremben találhatunk rá, segítségével be tudunk jutni a fegyverraktárba.

CABIN KEY
Az RPD mögötti bejáratnál találhatjuk meg. Segítségével tudunk bejutni a rendőrségre a B jelenetben.

POWER ROOM KEY
Abban a laborban található, ahol William-et lelőtték. A generátor szoba ajtaját nyitja.

MASTER KEY
Ada, vagy Annette testénél található meg. Az evakuáló szerelvényhez tudunk bejutni vele a B jelenetben.

PLATFORM KEY
Az evakuáló szerelvény hátsó kocsijában találjuk meg. A platformvezérlő ajtaját tudjuk kinyitni vele az utolsó Mr. X harc előtt.

OLVASÓI HOZZÁSZÓLÁSOK

Vélemény nyílvánításhoz kérlek jelentkezz be, vagy regisztrálj
Még nem érkezett hozzászólás
Ferdőződj meg Te is!