Spoileres hírek és információk a hamarosan megjelenő Resident Evil 3-ról

Bár nem kenyerünk a poéngyilkosság, azért nehéz szó nélkül elmennünk azon új információk mellett, melyek mostanában kerültek napvilágra. A megjelenés már a küszöbön áll, és a sorozat fanatikusai között sűrűn cserélődnek a tények és még annál is jobban a feltételezések. Ezúttal az előbbiből, azaz a Capcom által megerősített közlésekből hoztunk néhányat. Nyomatékosan kérünk mindenkit, hogy csak akkor olvasson tovább, ha ezzel nem rontja el saját játékélményét, mert részletekbe menő információkat közlünk az alábbiakban.

Spoileres hírek és információk a hamarosan megjelenő Resident Evil 3-ról
  • Egy korai videóbemutatóban látható, amint a Nemesis Jillre ront egy mentőpontnál, így tiszta következtetésként kezdett terjedni az infó, miszerint a Nemesis a mentőszobában tartózkodó hőseinket sem kíméli majd. Érthető módon kisebb pánik tört ki a legtöbb fórumon. A Capcom válasza villámgyors és félig-meddig megnyugtató volt: némely mentőszoba továbbra is safe space lesz minden játékos számára, azonban nem mind. A helyiségben hallható zenéből tudunk következtetni majd arra, hogy épp kifújhatjuk-e magunkat, vagy készenlétben kell-e maradnunk. Azt is érdemes tudni, hogy az ilyen rizikós mentőhelyek nem csak a Nemesistől, de más ellenféltől sem lesznek biztonságban, így használatuk csak saját felelősségre javasolt. Ennek bevezetésére azért volt szükség, mert a visszajelzések alapján a RE2-ben Mr. X karakterét nevetségessé tette, hogy bármikor lerázhattuk egy mentőszobába rohanással.
  • A Nemesis ritka tárgyakat fog eldobálni, valahányszor leterítjük. Korábban Mr. X megtámadása mellett semmilyen érv nem szólt, hiszen nagyjából fél percre lehetett harcképtelenné tenni, de egyéb hasznunk nem származott belőle. A zsákmányra példaként összerakható fegyverek részeit említették meg.
  • Az animáció változatosabb, mint valaha. Egy új harcelem került a kalandba, a "Perfect dodge", azaz a támadások elöli kitérés. Itt megfigyelhetjük majd, hogy a ránk támadó szörny fajtájából következően más mozdulattal alkalmazzák a karakterek ezt a harci cselt.
  • Noha az elsődleges cél a játékot tekintve az volt, hogy a Nemesis egy folyamatos veszélyforrásként legyen jelen, azért várhatóak nyugisabb helyszínek is a játékmenetben.
  • Agresszív pókokkal is lesz dolgunk, ők főleg a plafonról fognak lecsapni ránk.
  • Nem lesznek döntési helyzetek, különböző bejárható utak vagy alternatív befejezések. Helyette kidolgozottabb karaktereket, mélyebb történetet és több mellékszálat, bejárható területet ígér a Capcom.
  • Bár nem beszélhetünk open-worldről, Raccoon City nagyobb, mint valaha. A különböző területek összekötő állomásaként a metró funkcionál és fast-travel módon tudunk közlekedni.

Ennyi lenne hát ma estére. Ti hogyan készültök rá a kalandra?

Kapcsolódó videó: