Wii Preview videó
A játék megvalósítása és egész megjelenése mellett csak pozitívumokat lehet felsorakoztatni, szóval mielőtt belevágnék ezek taglalásába, inkább kezdem az egyetlen ponttal, amit talán egyesek negatívumként lennének hajlamosak kezelni. A game ugyanis négy pályát, vagy sokkal inkább helyszínt fog felvonultatni előttünk. Az első rész Mansion-jét, a második rész rendőrőrsét, a harmadik részben megismert Raccoon City utcáit és végül, de nem utolsó sorban a nem rég megjelent RE4 faluját. És ez az a pont, ahol a kukacoskodók felszisszenhetnének: „Jaj ne, a Mansion már megint? Nem húztak még le elég bőrt róla?"
Szerintem viszont az ilyen jajgatások teljességgel alaptalanok. Nemrég ugyanis a Deadly Silence bebizonyította, hogy bizony lehet egy olyan részt, amiből már egy lélegzetelállító Remake is készült ismét izgalmassá és újjá varázsolni. Ha pedig ezek után belegondolunk a Wii lehetőségeibe, azonnal visszájára fordulnak a fent említett vélemények.#pagebreak#Ígéretemhez híven most pedig essen szó a pozitívumokról, amikre az eddigi hírek alapján számíthatunk. Nos, jelenleg úgy fest, hogy a játék nézete meg fog egyezni a RE4-ével, ahol is a kamera főhősünk válla fölött helyezkedett el. Ebből a perspektívából irányíthatunk majd az egyes helyszíneken kettőt-kettőt a játék eddig megismert szereplői közül a Wiimote segítségével, ami leginkább egy TV távirányítóra hasonlít. Ennek ellenére a Wiimote-on mindössze néhány gomb kapott helyet, ami előre jelzi, hogy a játék irányítása közel sem mondható majd bonyolultnak. Amennyiben harcba keveredünk, ami ugye a RE világában gyakran előfordul, akkor a nuncsakuval hadakozhatunk majd ellenfeleinkkel. Ha mindehhez hozzáadjuk azt, hogy a konzol minden bizonnyal gyönyörű grafikával fog megajándékozni minket, valamint visszaemlékszünk az előző részek izgalmas történetére, akkor azt hiszem, hogy teljesen nyugodtan számíthatunk egy remek játékra.
A fejlesztők állítása szerint a címnek megfelelően a játékban nem csak töménytelen akcióval találkozunk majd, hanem ismét megtudhatunk néhányat az Umbrella sötét titkai közül. Ennek köszönhetően újabb kérdések kerülnek majd megválaszolásra, amire a 4 epizód alatt esetleg nem találtunk magyarázatot. De mivel a hab sosem hiányozhat a tortáról, a játék előre láthatólag kiegészül majd egy arcade móddal, ami a többi rész Mercenaries minjátékaihoz lesz hasonló. Tehát speciális felszerelésekért kell majd félelmetes mennyiségű ellenfelet lemészárolnunk, valószínűleg időre.
Nos, azt hiszem, hogyha közelebbről megvizsgáljuk a fenti elemeket, akkor elég hamar észrevehetjük, hogy a RE játékok már jól bevált receptje áll össze a szemünk előtt. Ha ezek után nem kerül a játékba egy fatális hiba, vagy esetlegesen olyan elem, ami tönkreteszi a hangulatot, mint mondjuk a Zero embertelen nehézsége, akkor a Capcomnak komoly esélye van, hogy ismét olyan játékot alkosson, ami miatt már önmagában érdemes megvenni a konzolt.