Játékok

Ismertető

  A Resident Evil sorozattal a Capcom bizony bankot robbantott. A Sweet Home által inspirált, az Alone In The Dark játékmechanikáját alkalmazó, 1996-ban megjelent első rész feledhetetlen élményt nyújtott emberek millióinak., Ezek után talán nem túl meglepő, hogy nem sokkal később bele is kezdtek a Resident Evil 2 fejlesztésébe, ami aztán az egyik legnagyobb...

Verziók

  Természetesen minden játék átesik némi változtatáson a fejlesztési ciklus ideje alatt. Arra azonban igen ritkán van precedens, hogy egy majdnem kész játékot teljesen elölről kezdjenek. Ettől függetlenül természetesen a Resident Evil 1.5-öt is egy teljes játékként kezelték valaha, s mint olyan, ennek is voltak különböző stádiumai mielőtt az újrakezdés melett döntött volna a Capcom. Íme néhány jól behatárolható fejlesztési változata...

1996 TGS

  Az ősatya. 1996 júniusi build, amit a Tokyo Gameshown lepleztek le. , Ebből a verzióból származik a legkorábbi videó a játékról. Bár több, mint két perc a felvétel, ennek nagy része vázlatok illetve Leon drótvázainak bemutatásábol áll, mindőssze 30 másodpercnyi játékidőt láthatunk. Elsősorban techdemoként mutogatták ezt a buildet, demonstrálva vele, mennyivel jelentősen több ellenfelet képes megmozgatni a Resident Evil módosított motorja, valamint azt is,...

1996 Beta 1

  Ez egy késő augusztus/szeptember körüli build. Csak egyetlen hivatalos trailer erejéig mutatták ezt a verziót, de látszott rajta a haladás az eggyel korábbi TGS változathoz képest. Az animációk sokkal szebbek voltak, a karakter-, ellenfélmodellek jobb kidolgozásról árulkodtak. Főbb ismertetőjegyei:   Az ellenfelek elhelyezése illetve mennyisége (demonstrálták, hogy mekkora tömegek mozgatására képes a felújított RE1 motor) Nő zombik...

1996 Beta 2

  Decemberi build. Ha minden igaz, ebből az időszakból származnak a kiállításokon kipróbálható demóváltozatok illetve a különböző újságoknak küldött tesztpéldányok is.. Leon itt kapta meg a végleges egyenruháját. Szinte mindenben megegyezik a végleges bétával, egy-két apróságtól(és egy nagyobb dologtól) eltekintve. , Ilyenek például:   Hiányzó hangeffektusok (léptek, zombi hangok, bizonyos helyszíneken...

1997 Final Beta

  Ez a legutolsó és egyben a legkiforrottabb bétája a Resident Evil 1.5-nek, a márciusi build. Az előző betában tapasztalható bugok, rendellenességek nagy részét korrigálták, a játék már többé-kevésbé készen állt ahhoz, hogy aranylemezre kerüljön. Bizonyos források szerint az átvezető CGI videók nagy része már készen volt, más kérdés, hogy rajta is voltak-e a tesztpédányokon vagy sem. Egy utolsó videót még...

Történet

  Raccoon City, 1998. július 29: A kora hajnali órákban megérkeztek a megtizedelt S.T.A.R.S. csapat kimerült túlélői. A korházi ellátásuk után részletes beszámolót tettek rémálomszerű küldetésükről, amiben fény derült az Umbrella nevű cég illegális biológiai kiséleteiről. Bár maga az épület, ahol ezek a szörnyűségek végbementek, szinte teljesen megsemmisült, a rendőrség mégis több, mint elegendő...

Szereplők

  Leon S. Kennedy Leon(21 éves) nemrég fejezte be rendőri képzését, amikor a zombik elözönlötték a várost. A rendőrség tetején található helikopterleszállópályán várja néhány életben maradt társával együtt a...

Ellenfelek

  Zombi Nem lehet Resident Evil zombik nélkül, legalábbis egy jó darabig biztosan nem tudtuk volna elképzelni. A végleges játék élőhalottjaival szemben valamivel kiforrottabb mesteséges intelligenciával, mozgásrepertoárral rendelkeztek. Fel tudtak kapaszkodni a magasabb helyekre, természetesen le is tudtak...

Helyszínek

  Raccoon Police Department(RPD) A Resident Evil 2 mindkét verziójában meghatározó szerepet játszik a rendőrség. A prototípus épülete azonban csak nevében hasonlít a végleges változatéhoz. Jóval modernebb építészeti stílusa, sterilebb környezete egyből feltűnik mindenki számára. A legtöbb folyosót, illetve szobát -egy kivágott biztosítéknak köszönhetően- kékes...

Fegyverek

  Túlélőkés           Szinte az összes Resident Evil játék alaptartozéka. Nem túl hasznos, bár kétség kívűl többet ér, mint mondjuk egy üres pisztoly. Végső esetben használható zombik, varjak, esetleg kutyák ellen, erősebb ellenfeleknél viszont inkább a...

Tárgyak

  Az összes felszedhető illetve megszerezhető tárgy a decemberi buildben (1996 Beta 2): Cső, Tűzoltókészülék, Igazság (?), Memóriakártya, Háló, Harapófogó, MD hanglemez, MD lejátszó, Időzített bomba, Azonosítókártya (1-4), T vírus, G vírus, Enzim, T antiszérum, G antiszérum, Zsebóra, Biztosíték, Javító-/pót dugó, Indító lemez, Kommunikációs...

Videók

  Trailerek Tokyo Gameshow 1996 Augusztus, Trailer 1996 Szeptember, Tokyo Gameshow 1997...

Ferdőződj meg Te is!